Zona țintă pentru a arde grăsime


Acest fenomen a condus la teoria că trebuie să faci mișcare la intensități scăzute pentru a arde grăsimile.

zona țintă pentru a arde grăsime

La fel ca în cazul multor mituri, există un adevăr în acest diy gel de slăbire. Cu toate acestea, este mai important să luați în considerare cantitatea de calorii arse în timpul antrenamentului zona țintă pentru a arde grăsime de cantitatea de grăsime utilizată.

Adevărul în mit Cantitatea de calorii arse este direct legată de intensitatea exercițiului.

  • Josh ax pierde greutatea
  • Acestea fiind spuse, nu aveți nevoie neapărat de nicio fantezie pentru a obține ritmul cardiac de bază.
  • Arde gras 5x5
  • Este minunat pentru începători, cei care nu se află în cea mai bună formă fizică și încep doar antrenamente sportive regulate.

Este un fapt faptul că organismul folosește grăsimea ca sursă principală de combustibil în timpul exercițiilor de intensitate mai mică. Acest fapt a dat naștere noțiunii de zonă de ardere a grăsimilor.

zona țintă pentru a arde grăsime

Dar, pentru pierderea totală a grăsimilor, ceea ce contează cel mai mult este diferența dintre numărul de calorii pe care le consumați și numărul de calorii pe care le consumați. Zonele ritmului cardiac Ambele zone sunt proiectate pentru a vă menține ritmul cardiac în intervalul țintă. Pentru a face mișcare în zona zona țintă pentru a arde grăsime, intensitatea exercițiului trebuie să crească, rezultând un ritm cardiac crescut.

zona țintă pentru a arde grăsime

Antrenamente în zona de ardere a grăsimilor Exercițiile precum mersul pe jos și mersul pe bicicletă cu puțină rezistență vă determină ritmul cardiac să rămână în zona de ardere a grăsimilor. Deoarece intensitatea acestor tipuri de antrenamente este scăzută, trebuie să faceți exerciții mai lungi pentru a arde aceeași cantitate de calorii ca și în comparație cu un antrenament de intensitate mai mare.

zona țintă pentru a arde grăsime

Antrenamentele de intensitate scăzută sunt recomandate celor care sunt condiționați sau supraponderali. Este important să construiți o bază aerobă înainte de a trece la antrenament de intensitate ridicată.

  1. Adevarul despre zona de ardere a grasimilor pentru pierderea in greutate Ritmul cardiac și intensitatea antrenamentelor Arzător de grăsimi x-treme 7 zile aaeecom Intensitate mai mică arde mai multă grăsime, a comparison of
  2. Opiniile dintre experți în această problemă diferă.
  3. Ritmul cardiac in antrenamente: beneficii si efect Don't treat your body as a black-box.
  4. Ritmul cardiac in antrenamente: beneficii si efect Ritmul cardiac in antrenamente: beneficii si efect Pentru cei care se antreneaza in mod profesionist, este foarte important sa isi monitorizeze ritmul cardiac.
  5. Ce este de fapt cardio și când vorbim despre antrenamentul HIIT?

Deși nu ardeți grăsimi, ardeți multe calorii. Intervalele sunt o modalitate excelentă de a crește intensitatea antrenamentului. Pentru a le încerca, mergeți greu pentru un minut la exercițiul cardio la alegere jogging, alergare, elipticapoi recuperați-vă pentru un minut și repetați.

Grasimea incapatanata - Ce este si cum scap de ea ?

Pe măsură ce deveniți competenți, creșteți numărul de minute petrecute pe porțiunea intensă și reduceți numărul de minute la recuperare. Antrenamentul pe intervale sau HIIT arde mai multe grăsimi subcutanate decât antrenamentul de rezistență conform ExRx.

zona țintă pentru a arde grăsime

Punând totul împreună Indiferent de numele lor, exercițiile fizice în ambele zone duc la pierderea în greutate. În mod ironic, zona cardio, cu intensitățile sale mai mari, vă va ajuta să ardeți mai multe calorii într-o durată mai scurtă. În scopul de a pierde în greutate, contează puțin dacă caloriile arse în timpul exercițiilor fizice provin din grăsimi sau carbohidrați.

Nu, nu puteți să-l aprindeți bine, ați putea, dar nu-l recomanddar puteți schimba antrenamentele astfel încât să vă configurați corpul pentru a fi o mașină eficientă și eficientă de ardere a grăsimilor. Mai jos sunt răspunsurile la întrebările dvs.