Timp în zona de ardere a grăsimilor


Numar total de calorii Un antrenament intens conduce la arderea mai multor calorii. Pentru antrenamentele intense numarul de calorii arse in procesul de recuperare este in unele cazuri chiar mai mare decat in timpul antrenamentului.

Cap 1 Determinați zona dvs. Există o formulă relativ simplă pentru a vă ajuta să determinați unde va cădea zona de ardere a grăsimilor.

Te plimbi în zona de ardere a grăsimilor?

Mai întâi, găsiți rata maximă a inimii MHR. Pentru a face acest lucru, scădeați vârsta de la de ani dacă sunteți bărbat; scade vârsta de la de ani dacă ești femeie. Zona dvs.

Există o varietate de monitoare de ritm cardiac disponibile - ceasuri sau brățări, curele de piept și chiar construite în bare de mâner ale unor mașini cardio. Monitorii cu frecvență cardiacă vă pot ajuta să vedeți cu exactitate unde vă este ritmul cardiac și pe baza vârstei, înălțimii și greutății dvs.

Frecvența cardiacă optimă pentru arderea grăsimilor - calcul de calcul

Prin utilizarea unui monitor de ritm cardiac, veți obține o idee mai exactă despre locul în care este zona dvs. Acest lucru se datorează faptului că monitorul ritmului cardiac va calcula ritmul cardiac în timp ce vă exerciți și apoi vă va folosi informațiile despre ritmul cardiac pentru a vă calcula zona de ardere a grăsimilor.

  • Cele 5 modalități cheie de a arde grăsimea rapid - Myprotein Blog
  • Tehnologia arzătorului de grăsime
  • Purtarea senzorului de ritm cardiac Umeziţi suprafeţele cu electrozi ale curelei.
  • Frecvența cardiacă optimă pentru arderea grăsimilor - calcul de calcul - Anevrismul

Mulți oameni care folosesc un monitor de ritm cardiac pentru prima dată realizează că este posibil ca ei să nu fi lucrat la fel de tare cum credeau ei. Acordați o atenție deosebită și provocați-vă în siguranță.

adevărul pe arzătoarele de grăsime sensa procesul de pierdere în greutate

Monitorii cu ritm cardiac care utilizează o curea de piept sunt puțin mai exacți decât brățările sau ceasurile. Testul VO2 max volumul pe timp, oxigen și maxim va înregistra cu exactitate capacitatea organismului de a transporta și de a folosi oxigen în timpul exercițiilor fizice.

Cum să determinați zona de ardere a grăsimilor

Acest test cere participantului să meargă pe o banda de alergat sau să folosească o bicicletă și să respire într-o mască de față care măsoară oxigenul și nivelurile de dioxid de carbon pe măsura creșterii frecvenței cardiace. Aceste informații pot fi apoi utilizate pentru a determina la ce nivel al ritmului cardiac ardeți cele mai multe grăsimi și calorii din zona dvs.

Testul VO2 Max este considerat una dintre cele mai exacte și mai fiabile metode de testare pentru fitness cardiovascular [6].

pierdere în greutate povestiri adevărate puteți pierde în greutate prin scuipa saliva

Puteți lua un test VO2 max la o sală de gimnastică, la unele laboratoare și la cabinetele medicilor particulari. Acesta este cel mai puțin tehnic dintre toate modurile de a vă determina zona de ardere a grăsimilor. Testul de conversație necesită să vorbiți în timpul exercițiilor fizice și în funcție de cât de vânt sunteți, puteți determina dacă trebuie să măriți sau să micșorați intensitatea antrenamentului dvs.

Dacă poți să vorbești cu ușurință, atunci nu lucrezi prea mult.

Zona de ardere a grăsimilor

Ar trebui să puteți spune o scurtă propoziție fără probleme. Cap 2 Aplicarea zonei dvs.

  • Cum să determinați zona de ardere a grăsimilor: 7 pași (cu fotografie) - Sfaturi -
  • Îndepărtați pancreasul fat
  • Top 3 exerciţii de ardere a grăsimilorIunie Ex Rx Mituri, fapte și sugestii pentru arderea grăsimilor mai rapid și mai eficient.
  • Zona de ardere a grăsimilor - Antrenament cardiovascular

Alegerea unei combinații de exerciții cardio moderate și de intensitate ridicată va aduce cele mai bune rezultate. Acest lucru va fi valabil mai ales dacă obiectivul dvs.

sfântul vasile ajută să piardă în greutate dr oz pierderea de grăsime smoothie

Activitățile pot include: jogging mai lent, ciclism sau înot. Cu toate acestea, aceasta va fi diferită pentru toată lumea.

Timp în zona de ardere a grăsimilor asemenea, alegeți unele activități cardio care se încadrează într-o gamă de intensitate ridicată. Deși acest lucru scade din zona dvs.

Cum se determină zona de ardere a grăsimilor

De asemenea, intenționați să atingeți minimum de minute de activitate cardio intensă moderată în fiecare săptămână. Este importantă încorporarea rezistenței sau a formării de rezistență în programul săptămânal de exerciții fizice. Acesta ajută la construirea și tonul muscular în plus față de creșterea metabolismului dvs.

Este crucial să păstrați și să câștigați mușchii în timp ce pierdeți masa de grăsime.

construcțiuni de pedere greutate cum de a preveni pierderea în greutate din sânii

Includeți formarea timp în zona de ardere a grăsimilor forță cel puțin două zile pe săptămână timp de cel puțin 20 de minute. Dacă sunteți interesat de zona dvs.

pierderea în greutate de lois tyler tx cum să pierdeți în greutate atunci când este umflat

Ele vă pot ajuta să găsiți zona de ardere a grăsimilor și să vă ajutați să creați un antrenament adecvat care să utilizeze aceste informații. Discutați cu antrenorul sau antrenorul despre obiectivele dvs.

Cele 5 modalități cheie de a arde grăsimea rapid

Este o pierdere în greutate? Creșterea masei musculare? Acest lucru îi va ajuta să-și adapteze programul pentru a vă satisface nevoile.

De asemenea, întrebați cum puteți utiliza zona dvs.

Determinarea precisă a zonelor pulsului, în funcție de categoria de vârstă și abilitățile fizice, ajută la obținerea unor rezultate mai bune odată cu pierderea în greutate. Dacă o persoană folosește prea puțin sau, invers, un ritm crescut de clase, atunci excesul de masă nu va fi ars.