Știință la pierderea de grăsimi


Din păcate, multe dintre lucrurile pe care le auzi sunt mituri false.

4 mituri despre pierderea greutății distruse de știință

Apoi, vă arătăm 4 mituri despre pierderea în greutate care, în ciuda faptului că au fost distruse de știință, ascultăm mereu și iar. Dieta sau administrarea unui supliment la arde grăsimea din mânerele sau șoldurile dragostei, este de obicei dorința multora. Într-un studiu realizat de Universitatea din California, a analizat brațele jucătorilor de tenis.

Potrivit Olandei, majoritatea cercetărilor arată că arderea grăsimilor este consecventă indiferent dacă mâncați înainte sau după un antrenament.

Motivul pentru care au fost folosiți jucătorii de tenis este că aceștia constituie o populație cărora le-au fost supuse sistematic brațele cantități mari de exercițiu timp de câțiva ani.

Având în vedere că majoritatea jucătorilor de tenis au un brațul dominant, dacă știință la pierderea de grăsimi ar ajuta la eliminarea grăsimilor la nivel local, ar fi de așteptat ca acest braț să aibă mai puțină grăsime subcutanată.

Arderea grăsimilor științific

Cu toate acestea, atunci când cercetătorii au măsurat grosimea grăsimii subcutanate în puncte specifice de-a lungul brațelor jucătorilor, nu s-au găsit diferențe semnificative statistic între brațele dreapta și stânga.

În un studiu al Universității din Connecticut, participanți au participat la un program de antrenament de forță în care brațul lor non-dominant a fost antrenat.

Este foarte probabil ca clienții de formare personală să fie familiarizați cu unele dintre cele mai populare diete, cum ar fi: Atkins, Ornish, South Beach, Weight Watchers și multe altele, dar este nevoie de mai mult decât de familiaritate pentru a arde grăsimi și a pierde în greutate! Este nevoie să fii motivat! Un antrenor personal este un expert în domeniul științei exercițiilor fizice și nutriției sportive. El sau ea deține cheia în ceea ce privește motivarea clienților de antrenament personal pentru a arde mai multe grăsimi pentru a obține soluția finală de slăbire!

Din analiza rezonanțelor magnetice a rezultat că pierderea de grăsime subcutanată înainte și după a programului tinde să se generalizeze și nu apare doar în brațul antrenat.

Într-un studiu dinparticipanții au fost rugați să efectueze exerciții de presă folosind piciorul lor nedominant.

  1. 3 metode susținute de știință pentru pierderea grăsimii ISSA
  2. Știință - frigul favorizează pierderea în greutate, arderea grăsimilor științific
  3. Greu de pierdut în greutate după 50
  4. 38 și trebuie să piardă în greutate
  5. Fatburner complexul se potrivește kaufen
  6. Cele 5 reguli de bază privind pierderea de grăsime susținute de știință Sunteți aici: »» DefatX »» Nutriție »» Cele 5 reguli de bază privind pierderea de grăsime susținute de știință Grăsimea abdominală este o grăsime abdominală din jurul organului burții.

Timp de 12 săptămâni, participanții s-au antrenat de 3 ori pe săptămână, cu o greutate foarte mică, dar cu multe repetări a făcut între și pe sesiune de antrenament. La sfârșitul celor 12 săptămâni, cercetătorii nu a găsit nicio schimbare semnificativă în cantitatea de grăsime din piciorul antrenat a existat o scădere a părții superioare a corpului, dar aproape nu în piciorul care a fost antrenat.

Știință la pierderea de grăsimi baza acestor studii și a multor altele pe care le-am analizatputem afirma acest lucru nu este posibilă eliminarea grăsimilor la nivel local. Antrenarea unei părți a corpului de exemplu abdominalevă poate ajuta să vă tonificați mușchii și să ardeți calorii, dar nu vă va ajuta să eliminați grăsimile localizate din acea zonă.

Pierderea de grăsime și zahăr

La fel, există mai multe studii care au arătat că la persoanele știință la pierderea de grăsimi supraponderalitate sau obezitate consumând o dietă bogată în grăsimi și sărac în carbohidrați generează o scădere mai mare în greutate. Este de remarcat faptul că, în multe cazuri, a îmbunătățirea markerilor importanți ai sănătății, cum ar fi colesterolul, trigliceridele, rezistența la insulină etc.

charlotte pierdere în greutate

Desigur, acest lucru nu înseamnă că trebuie să vă umpleți dieta zilnică cu alimente grase alimente prăjite și junk foodci că trebuie să faci alegeri inteligente care vă permit să includeți alimente nutritive. Într-un studiu, de participanți obezi au fost împărțiți în două grupuri ce au luat diferite diete timp de 6 luni: 1 dietă cu conținut scăzut de grăsimi, cu restricții calorice.

Cercetătorii au observat că grupul care purta o dieta saraca in carbohidrati și bogat în grăsimi a pierdut 5,8 kilograme, în timp ce grupul care a consumat cele mai puține grăsimi a slăbit doar 1,9 kilograme.

3 metode susținute de știință pentru a pierde grăsime

Cu toate acestea, acest mit a fost deja distrus în diferite studii. Într-una dintre ele, cercetătorii au comparat efectele consumului a 5 mese în timpul zilei vs 2 mese.

Participanții au consumat aceeași cantitate de calorii indiferent de câte ori au mâncat în timpul zilei și cercetătorii și-au monitorizat cheltuielile de energie. Rezultatele studiului au arătat că numărul de mese pe zi nu a avut niciun efect asupra numărului de calorii pe care le-au folosit pentru următoarele 24 de ore.

pentru a pierde în greutate trebuie să stabiliți un

Adică, consumați un număr mai mare de mese pe zi, nu a generat o cheltuială calorică mai mare că mai puține mese. De asemenea, prin consumul mai multor mese în timpul zilei, cercetătorii au detectat o creșterea valorilor markerului de inflamație care ar putea crește riscul de boli precum diabetul de tip 2.

Adevarul este nu contează ce oră din zi mănânci.

Fiecare lire îți trece prin gură - sau nu?

Ceea ce vă permite sau vă împiedică să slăbiți este cantitatea de activitate fizică pe care o faceți în timpul zilei și ce ce mănânci calitate și cantitate în timpul zilei. Pentru a pierde în special k cereale ajută la pierderea în greutate, aveți nevoie de cantitatea de calorii pe care o consumați pe zi pentru a fi mai mare decât cantitatea pe care o consumați.

Capacitatea corpului tău de a câștiga în greutate provine din ceea ce mănânci și cât de mult, nu când îl mănânci.

  • Pierderea în greutate mallow
  • Poziția de dormit la pierderea în greutate
  • Colon iritabil scadere in greutate
  • Cele mai bune retete de slabit rapid

Să vedem ce spune știința despre asta. În acest sens, este important de menționat rezultatele unui studiu realizat în Israel. La Studiu de 6 luni, Oamenii de știință au comparat oamenii care au mâncat cea mai mare masă la micul dejun cu cei care au mâncat cea mai mare masă la cină la ora sau mai târziu.

🍀Top 9 alimente care ard grasimea de pe corp - Eu stiu TV

Participanții care au luat cea mai mare masă seara nu numai că au pierdut mai multe grăsimi, dar au experimentat și mai multă plinătate pe tot parcursul studiului și au văzut schimbări mai favorabile în hormonii lor de pierdere a grăsimilor. În comparație cu participanții care au mâncat mai mult dimineața, cei care mâncau noaptea.

mens regim de scădere în greutate

Cu toate acestea, acest lucru nu înseamnă că ar trebui să mâncați excesiv noaptea. Studiul arată că a mânca noaptea nu este rău pentru a lua în greutate.