Pierderea în greutate fără a număra macrocomenzi. Cum aflați de câte macrocomenzi aveți nevoie?


Pagina principala Tot ce trebuie să știți despre numărarea macro-urilor pentru scăderea în greutate Cunoscut și sub numele de planul alimentar IIFYM Dacă se potrivește macrourilor dvs.

E același lucru. Reducerea dimensiunilor porților este aceeași cu cea a numărului de calorii, doar redactată în mod diferit. Pierdand toată ziua folosind pumnul și palma pentru a măsura, nu-ti face mai bine decât daca numeri calorile.

Să recunoaștem: dieta este grea. Tot ce trebuie să faceți este să vă numărați macro-uri. Conform planului alimentar IIFYM, dacă vă respectați obiectivele macro zilnice, veți consuma automat mai puține calorii, ajutându-vă astfel să pierdeți în greutate.

cum să pierdeți în greutate în 51 de zile vergeturi slabit

Iată tot ce trebuie pierderea în greutate fără a număra macrocomenzi știți despre cum să vă numărați macro-urile și dacă funcționează sau nu pentru pierderea în greutate. În primul rând, ce este o macro?

brodie kane pierdere în greutate pierderea în greutate plymouth

Există trei macronutrienți care alcătuiesc fiecare mușcătură de mâncare pe care o consumați: proteine, carbohidrați și grăsimi. În timp ce multe alimente conțin toți acești macronutrienți, majoritatea înclină puternic spre unul sau doi dintre ei.

De exemplu, carnea este încărcată cu proteine, pâinea este în principal carbohidrați, iar uleiul de măsline este preponderent gras.

Corpul tău are nevoie de toți trei într-o anumită capacitate de funcționare. Potrivit macro-dietei, puteți pierde în greutate stabilind un obiectiv exact pentru câte grame de proteine, carbohidrați și grăsimi să consumați pe zi.

Cum se numără macrocomenzile un ghid pas cu pas

Spre deosebire de majoritatea dietelor tradiționale, nu trebuie să numărați calorii și, spre deosebire de dietele cu conținut scăzut de carbohidrați sau cu conținut scăzut de grăsimi, nu trebuie să eliminați alimentele preferate, cum ar fi cartofii, pastele sau slănina.

În teorie, puteți mânca orice doriți în cadrul planului IIFYM, cu condiția să se încadreze în numărul dvs. Cum aflați de câte macrocomenzi aveți nevoie? Pentru a vă calcula macro-urile este nevoie de câteva matematici de bază. Institutul Național de Sănătate NIH oferă un calculator online care folosește greutatea, nivelul de activitate și sexul pentru a estima câte calorii cheltuiește corpul dumneavoastră în fiecare zi.

Site-urile și aplicațiile precum My Fitness Pal vă pot ajuta să vă înregistrați aportul de calorii.

De ce să numeri macrocomenzile?

Pasul 2: Odată ce aveți aceste cifre, trebuie să veniți cu un aport țintă de calorii pentru a vă îndeplini obiectivele de greutate. Pentru a pierde în greutate, aveți nevoie de numărul de calorii pe care le consumați pentru a fi cu la sută sub ceea ce ardeți în fiecare zi, spune Schoenfeld. Pasul 3: După ce ați determinat numărul total de calorii pe care ar trebui să le consumați pe zi, va trebui să vă dați seama câte dintre caloriile zilnice ar trebui să provină din grăsimi, carbohidrați și proteine.

Unii oameni se descurcă bine în planurile cu conținut scăzut de carbohidrați, iar unii oameni se descurcă bine cu conținut scăzut de grăsimi. Totul depinde de individ.

Vrei să slăbești rapid Apoi ar trebui să numeri macro-uri în loc de calorii de acum înainte!

Dacă sunteți sportiv sau vă antrenați, dieta dvs. Și dacă simțiți în permanență foame, accentuarea grăsimilor sănătoase, cum ar fi avocado și nuci, poate fi benefică.

Ar trebui să vă numărați macro-urile? Când cineva vorbește despre formarea în formă, există două cuvinte pe care parcă le auzi mereu Unul vine de obicei cu celălalt și mulți profesioniști din domeniul sănătății vă vor spune că, dacă ar trebui să sublinieze importanța uneia asupra celeilalte, dieta ar câștiga aproape de fiecare dată. Acesta este unul dintre motivele pentru care numărarea macro-urilor este atât de importantă, mai ales în rândul profesioniștilor din domeniul fitnessului și al oricui dorește să devină serios în legătură cu formarea.

Unii experți în nutriție sunt fani ai dietei flexibile, deoarece nu restricționează alimentele și oferă mai mult spațiu pentru îngăduințe ocazionale. Acestea fiind spuse, regimul flexibil nu este o scuză pentru a mânca orice vrei.

Calitatea alimentelor încă mai contează. Legumele, care sunt pline de antioxidanți și fibre pentru combaterea bolilor, vor fi întotdeauna mai bune pentru dvs.

Pasul 1 – Reducerea grăsimilor și a carbohidraților rafinați

Cum încep? După calcularea macro-urilor, menținerea obiectivelor zilnice poate fi dificilă dacă nu faceți o pregătire mică pentru masă, potrivit dieteticianului înregistrat Lauren Kelly. Planificarea meselor pe dieta macro Dacă nu gătiți deja, planificarea meselor poate părea stresantă - dar nu trebuie să fie.

Iată câteva lucruri de luat în considerare: Stabiliți câte mese veți avea de fapt nevoie pentru săptămâna respectivă.

ceaiul hibiscus ajută să piardă în greutate cum să eliminați unitatea hard disk de grăsime ps3

Dacă doriți suficientă mâncare pentru micul dejun, prânz și cină pe parcursul săptămânii de lucru, atunci din punct de vedere tehnic veți avea nevoie de 15 mese. În loc să gătiți 15 mese separate, bateți câteva loturi de proteine, legume și cereale care pot fi preparate în diferite moduri pe parcursul săptămânii. De exemplu, coapsele de porc pot fi servite alături de broccoli într-o noapte, amestecate cu ouă în dimineața următoare sau servite ca toper de salată pierderea în greutate fără a număra macrocomenzi prânz.

Dacă doriți mâncăruri nepotrivite, investiți într-un vas pentru a vă putea arunca carnea și legumele pentru o perioadă de timp desemnată și puteți monitoriza progresul.

Numără macro pentru

O cantitate de alimente este necesară pentru a vă asigura că nu mâncați în exces. Este mult prea ușor să subestimezi dimensiunile porțiilor.

pierderea în greutate 32256 blocul de arsuri de grăsime

MyFitnessPal, una dintre cele mai populare aplicații de urmărire a meselor, are mai mult de un milion de alimente în baza de date completată cu informații despre calorii și macro.

Deși există o versiune premium, descărcarea gratuită vă oferă tot ce aveți nevoie pentru a urmări macro-urile și a vă menține dieta. Acum, toate acestea pot suna ca o mulțime de muncă, dar nu trebuie să fie. De fapt, alături de dietele care elimină grupuri de alimente întregi sau prescriu combinații de alimente complicate și specifice, IIFYM poate părea mai relaxat în comparație.