Pierderea în greutate burpees. 10 EXERCIȚII PENTRU PIERDEREA îN GREUTATE - DESPRE SĂNĂTATE -


CrossFit Este întotdeauna bine să fim conștienți de corpurile noastre, inclusiv de greutatea noastră. Dacă lucrurile scapă de sub control, mișcarea poate fi utilă dacă dorim să ne recâștigăm sănătatea.

Interpretarea burpeelor

Într-adevăr, orice plan de scădere în greutate trebuie să includă o formă de exercițiu fizic, indiferent dacă este vorba de antrenament de rezistență sau cardio. În mod ideal, va combina ambele tipuri de exerciții pentru un plan de antrenament bine echilibrat și optim.

pierdere în greutate folosind castravete surf pierderea în greutate

Deadlift Un exercițiu excelent pentru pierderea în greutate este greutatea. Acesta este un clasic în comunitatea de haltere și este o parte esențială a oricărui plan de antrenament care urmărește să slăbească.

Burpees pentru pierderea în greutate - schimb de stive

Puteți efectua un deadlift cu o varietate de greutăți - găsiți unul care să se potrivească obiectivelor dvs. Începeți prin a sta în spatele bilei, cu genunchii ușor îndoiți. Apoi, apucă greutatea, asigurându-te că ții spatele drept.

Pentru a efectua exercițiul, împingeți șoldurile înainte pentru a ridica greutatea. Pentru a coborî bara, împingeți șoldurile înapoi, asigurându-vă că nu îndoiți prea mult genunchii.

Ar trebui să simțiți o ușoară tragere a mușchilor coapselor. Barbell Bench Press Următoarea listă de exerciții pentru arderea grăsimilor este presă pe banc. De ce? Deoarece este una dintre cele mai eficiente modalități de a activa un grup mare de mușchi în același timp; de asemenea, este ușor de executat.

surefire pierderea de grăsime beneficiile rebounding pierdere în greutate

Folosiți o bară pentru a executa acest exercițiu. Începeți prin a vă întinde pe o bancă, ținând bara deasupra dvs. Asigurați-vă că utilizați un mâner la lățimea umerilor. Apoi, ridicați încet bara și lăsați-o să se deplaseze peste piept cu brațele complet extinse.

Coborâți cu atenție bara până când atinge aproape mijlocul pieptului și împingeți bara înapoi în poziția inițială. Barbell Lunge Lunges sunt, în general, considerate unul dintre cele mai importante exerciții în orice plan de fitness. Acestea angajează grupuri musculare importante la nivelul piciorului, ajutând la întărirea corpului și ajutându-vă să slăbiți.

Pentru a face o lovitură cu bara, alegeți o greutate care să se potrivească planului dvs. Apoi, dintr-o poziție de plecare, intrând într-o lovitură, asigurându-vă că ambele picioare sunt îndoite.

ajuta la îndepărtarea grăsimii burta karina pierdere în greutate tlc

Genunchiul din spate trebuie să atingă în mod optim solul. Apoi, împingeți-vă înapoi în poziția inițială și repetați așa cum este prescris.

Pagina principala Burpees pentru pierderea în greutate - schimb de stive Fac de burpee în fiecare zi. Nu slăbesc.

Așteptați să fiți dureroși câteva zile, dar în timp, rezultatele vor apărea. Îndoit peste rânduri Îndoit peste rânduri ar trebui să fie luat în considerare de oricine dorește să slăbească câteva kilograme.

cum a pierdut jennifer hutt în greutate cytomel t3 pierdere în greutate

Acesta este un exercițiu extrem de versatil și se potrivește aproape tuturor. Puteți efectua chiar și cu urcele de apă dacă nu dețineți alte echipamente de greutate.

Burpy – care este acest exercițiu. Tehnica de slabire si tehnica Burpees pentru incepatori

Îndoit peste rânduri vizează în principal mușchii spatelui, dar sunt minunați și pentru biceps. Pentru a efectua o îndoire peste pierderea în greutate burpees, începeți prin a ține o greutate în fiecare mână. Apoi, cu genunchii ușor îndoiți, poziționați corpul astfel încât corpul superior pierderea în greutate burpees fie aproape paralel cu podeaua. Asigurați-vă că mușchii miezului rămân strânși și încetați încet greutățile până la piept. Repetați după cum este necesar.

Ce este burpee

Sit-Ups Sit-up-urile îmi aduc aminte de orele de gimnastică din școala elementară, dar asta nu înseamnă că nu ar trebui să îmbrățișezi acest exercițiu. Este extrem de ușor, dar, de asemenea, extrem pierderea în greutate burpees eficient în construirea masei musculare și contribuie la eliminarea greutății suplimentare.

Sit-up-urile pot fi efectuate cu ușurință de acasă. Pur și simplu întindeți-vă pe podea cu genunchii îndoiți.

o băutură de scădere în greutate dieta w niedoczynności tarczycy

Opțional, puteți pune o greutate mică pe picioare pentru a preveni mișcarea. Apoi, cuplați mușchii de bază și ridicați trunchiul pentru a trage în sus partea superioară a corpului, aproape ajungând la genunchi.

Coborâți corpul înapoi și repetați. Burpee Burpeele au devenit din ce în ce mai populare în ultimii ani datorită naturii lor de intensitate ridicată.

  • Burner de grăsime stimerex
  • 10 EXERCIȚII PENTRU PIERDEREA îN GREUTATE - DESPRE SĂNĂTATE -
  • Burpees pentru pierderea în greutate - schimb de stive
  • Pagina principala Căutați modalități de a slăbi?
  • Și nu există nicio îndoială că petrecerea după-amiezii pe o terasă cu prietenii este mai atrăgătoare chiar acum, după luni fără să-i văd, decât să ieși la fugă.

Ambele sunt un exercițiu de construcție musculară și aerob. Efectuarea unui burpee va crește bătăile inimii, în timp ce vă modelează corpul către o formă mai ideală și mai musculară. Pentru a efectua un burpee, stați cu picioarele la lățimea umerilor.

Apoi, efectuați o ghemuit; când coapsele ajung la podea, așezați mâna pe podea și împingeți picioarele în spatele dvs. Apoi reveniți la poziția de pornire și repetați. Cardio Indiferent de ceea ce faceți, dacă nu încorporați o formă de cardio în planul dvs.

Cardio este important deoarece vă ajută corpul să ardă excesul de grăsime din corp, oferindu-vă o formă slabă și tonifiată.

Mai mult, cardio a crescut metabolismul corpului, ajutându-vă să ardeți calorii chiar și atunci când nu vă deplasați. Câteva exemple de cardio includ jogging, antrenament HIIT, precum și jacks pentru sărituri.

Consultați antrenorul pentru sfaturi despre cum să efectuați cardio într-un mod adecvat pentru dvs. Pregătirea pe intervale În prezent, antrenamentul pe intervale este la modă.

3 săptămâni pierde în greutate dieta disociata de 7 zile

De fiecare dată, experții recomandă și susțin antrenamentele la intervale ca un instrument puternic pentru pierderea în greutate și sănătatea generală. Această formă de exercițiu face ca ritmul cardiac să crească rapid, urmat de o scădere bruscă. În acest fel, metabolismul dvs. Se pot efectua multe exerciții pentru a induce antrenamentele la intervale, inclusiv ciclismul în interior, care este, de asemenea, un mod excelent de a angaja diferiți mușchi ai corpului. Pierderea în greutate burpees important să efectuați un antrenament pe intervale constante, pentru a profita din plin de beneficii.

Box După cum sa menționat anterior, antrenamentul pe intervale este noua nebunie din comunitatea de slăbire, mai ales datorită beneficiilor sale atunci când vine vorba de slăbit rapid. Una dintre cele mai bune modalități de a efectua antrenamente la intervale este practicarea boxului.

Burpy — câte calorii arde Puteți antrena greu și fructific fără echipamente sportive și simulatoare. Un exercițiu simplu burpee aparține categoriei de antrenamente extrem de eficiente și productive, efectuate într-un mediu de acasă confortabil.

Boxul este un sport dinamic care vă permite să lucrați diferite părți ale corpului într-un mod distractiv. De asemenea, oferă o mulțime de mișcare, crescând astfel ritmul cardiac și inducând pierderea în greutate. Există o mulțime de săli de sport care oferă cursuri de început pentru box. Puteți încorpora încet mișcări mai complexe în planul dvs.

10 exerciții pentru pierderea în greutate

CrossFit Un alt exemplu de tendință recentă în comunitatea de antrenament este CrossFit. Recunoscut pentru proprietățile sale de a construi mușchi și de a arde grăsimile, CrossFit este combinația perfectă de exerciții care ajută corpul să devină mai sănătos și mai echilibrat. CrossFit implică o varietate de exerciții care vizează diferiți mușchi ai corpului. Câteva exemple includ leagăne de kettlebell și burpees. Dacă căutați ceva inovator și distractiv, CrossFit poate fi antrenamentul perfect pentru dvs.

Pierdere în greutate Burpeele sunt un exercițiu intens care combină flotări și salturi de genuflexiune într-o activitate solicitantă din punct de vedere fizic, explică expertul în fitness și antrenorul personal Ross Enamait. Burpeele oferă multe beneficii și vă pot ajuta să vă îmbunătățiți condiția fizică.

Doar aveți grijă să nu exagerați: prea mult exercițiu poate tensiona corpul și vă poate face să vă simțiți epuizați.