Pierderea în greutate 150 până la 120. Dieta de slăbire


Video despre aportul zilnic de carbohidrați Aportul de calorii Pentru cei care doresc să slăbească sau să câștige masa musculară, există o dorință larg răspândită de a accelera acest proces, ceea ce duce adesea la faptul că aportul zilnic de carbohidrați scade la nivelul maxim și, uneori, este scăzut.

Aceasta este adesea o mare greșeală, deoarece corpul uman consumă calorii nu numai pentru activitatea fizică, ci și pentru a-și menține funcțiile. Dacă există activitate fizică, atunci trebuie să mănânci până la de calorii pe zi.

Dieta pentru scăderea în greutate pe hrișcă cu lapte

Dacă activitatea fizică este mică, atunci nu mai mult de kilocalorii pe zi. Scăderea dramatică a aportului de calorii sub nivelul minim poate duce la probleme grave de sănătate. Formula pentru calcularea Mifflin San Geor Nutriționiștii americani s-au bazat pe această formulă de peste un deceniu.

aplicația app camera de slimming

Se bazează pe formula Harris-Benedict, nu mai puțin cunoscută și deja clasică prin calcule. Se iau în considerare încărcătura medie pe corp, sex, vârstă și greutate, precum și rata zilnică de carbohidrați pentru o persoană.

Pentru bărbați: greutatea în kilograme înmulțită cu 10 plus înălțimea în centimetri înmulțită cu 6,5 plus vârsta în ani înmulțită cu 5 și plus încă 5.

În misiunea de ardere a caloriilor ce depășesc limita admisă, mișcarea, efortul fizic de orice fel sunt esențiale. Când vorbim despre efort fizic, ne referim și la toate activitățile de peste zi care ne consumă energia.

Pentru fete: greutatea în kg înmulțită cu 10 plus înălțimea în cm înmulțită cu 6,5 plus vârsta în anii întregi înmulțită cu 5 și minus Prin urmare, calculul a fost ulterior îmbunătățit. În funcție de sarcini, au fost dezvoltate anumite valori: activitatea fizică este absentă sau numărul lor nu este semnificativ - 1,2; activitate fizică scăzută - 1,; educație fizică la nivel mediu - 1,55; activitate ridicată, sport constant - 1.

Cantitatea de carbohidrați pe zi

Formula Harris Benedict Calculează rata de proteine, grăsimi și carbohidrați pe zi. A fost scos la începutul secolului al XX-lea. Formula se bazează, de asemenea, pe trei parametri principali: greutate, vârstă și înălțime. Rata metabolică bazală este calculată pentru a afla cât de multă grăsime trebuie să consumați într-o zi. Acest calcul poate fi folosit de bărbați pentru a calcula caloriile în timp ce construiește mușchi. Esența formulei este calcularea metabolismului bazal și activ.

dr g s pierdere în greutate pembroke pines

Un metabolism activ provine din stilul de viață pe care îl conduce o persoană: dacă exercițiul fizic este redus la zero - 1,2; educație fizică mică sau rară - 1. În ultima etapă, cele două valori trebuie multiplicate, rezultatul obținut este rata medie a caloriilor consumate. Luăm proporțiile 3: 2: 5 și obținem Aportul zilnic de calorii este de kcal. Împărțit în 10 porții.

Caloriile pe înțelesul tuturor

Rezultatul este de kcal pe piesă. Apoi, trebuie să înmulțiți rezultatul cu kcal pentru fiecare articol.

How Not To Die: The Role of Diet in Preventing, Arresting, and Reversing Our Top 15 Killers

Calculul porției de ultimul gram: Împărțim la 4, obținem g de proteine; Împărțim la 9, obținem 35,6 g de grăsime; împărțit la 4 este egal cu de grame de carbohidrați. Sfaturi pentru slăbit Când pierdeți în greutate, trebuie să abordați în mod competent distribuția nutrienților.

depozitarea glicogenului și pierderea grăsimilor

Pentru cei care doresc să slăbească kilogramele în plus, există câteva sfaturi de la nutriționiști: În loc de diete obositoare și grele, este mai bine să calculați BJU.

Aportul zilnic de carbohidrați nu trebuie să fie mai mic de de grame. Aportul de grăsime este esențial pentru o funcție imunitară adecvată. Necesarul zilnic de grăsime este de 30 - 40 de grame.

Presiune 150-120

Nu uitați de apa pe care trebuie să o beți după numărul de kilograme. Pentru 1 kg de greutate 20 de mililitri de apă. Evitați dulciurile pentru fructe dacă sunteți supraponderal. Cu o muncă adecvată asupra ta, greutatea va reveni cu ușurință la normal. Calculul aportului de proteine, grăsimi, carbohidrați pentru femei, bărbați, copii, pierderea în greutate și creșterea în greutate Timp de citire: 12 minute Cunoașterea ratei consumului de proteine, grăsimi și carbohidrați este necesară nu numai pentru cei care monitorizează cu atenție cifra.

De asemenea, este necesar pentru o dietă echilibrată. Într-adevăr, mulți oameni nu mănâncă corect, în urma cărora se confruntă cu diferite boli. Unele probleme de sănătate pot fi evitate prin simpla ajustare a dietei.

greutatea pierderii chlamydia

În plus, calcularea raportului BJU în dietă și alegerea produselor adecvate nu este atât de dificilă pe cât pare. Cum se calculează conținutul de calorii și raportul dintre BZHU? Pentru a afla aportul zilnic de proteine, grăsimi și carbohidrați, trebuie mai întâi să pierderea în greutate 150 până la 120 conținutul de calorii.

Acest lucru se poate face folosind un calculator folosind formula pentru calcularea ratei metabolice bazale BMR. Numărul rezultat de calorii indică câtă energie consumă corpul în tj pierdere în greutate ton fierbinte. Dar în viață, o persoană se mută, lucrează, intră în sport etc.

Toate acestea vor crește consumul zilnic de calorii. Prin urmare, după calcularea metabolismului bazal, este necesar să se determine pierderea în greutate 150 până la 120 de activitate Ka. Acest lucru se poate face în conformitate cu următoarele criterii: Ka.

arderea grăsimilor de burtă încăpățânată