Hacks de ardere a grăsimilor. 7 Hacks pentru arderea grăsimilor care vă vor ajuta să ardeți mai multe calorii


7 Hacks pentru arderea grăsimilor care te vor ajuta să arzi mai multe calorii SĂNĂTATEA BĂRBATILOR

Acest lucru mi s-a întâmplat recent, când intenția mea de a înmulți și de a adăuga mușchi a ajuns să adauge în schimb grăsime abdominală. Atunci când crește o creștere neașteptată de grăsime, cel mai bun lucru pe care îl putem face este să ne punem corpurile într-un mod de ardere a grăsimilor pentru a pierde grăsimea neinvitată.

hacks de ardere a grăsimilor

Unele dintre instrumentele pe care le-am folosit includ postul intermitent, cardio-ul strategic și ciclismul cu carbohidrați. Și dvs.

7 Hacks pentru arderea grăsimilor care vă vor ajuta să ardeți mai multe calorii

Ei bine, asta mi s-a întâmplat recent. Hacks de ardere a grăsimilor nu am fost fericit să o văd nimeni nu este vreodată!

În ultimele două veri, am avut succes cu această misiune prin angajarea de antrenori pentru a dezvolta un program personalizat pentru mine.

hacks de ardere a grăsimilor

Aș modifica de obicei programul lor într-o anumită măsură pentru a-l face să se potrivească rănilor, obiectivelor și stilului meu de viață anterioare. Cu toate acestea, am avut un pic de nenorocire în această vară. Această formulă a funcționat de obicei bine pentru mine în trecut. Obișnuiam să mă îngraș în greutate musculară fără să mă îngraș și, în unele cazuri, chiar pierzând grăsime în acest proces.

Dar vara aceasta, în loc să adaug masă musculară, am ajuns să-mi adaug în burtă mișcări!

Arderea grăsimilor

Bănuiesc că un motiv pentru acest lucru a fost faptul că experimentam o mulțime de antrenamente diferite, ceea ce a dus la efectuarea unor antrenamente care nu erau la fel de intense ca rutina mea obișnuită creând o nevoie mai mică de caloriile suplimentare pe care le consumam.

Oricare ar fi motivul, a fost cel mai critic să reduc burta în grabă! Pentru o scufundare mai profundă în ceea ce este postul intermitent și cum funcționează, aruncați o privire la cealaltă postare aici.

Pe scurt, postul începe atunci când nu consumați alimente, în special carbohidrați, timp de aproximativ 12 ore.

hacks de ardere a grăsimilor

Nu mâncați mai mult de 12 ore declanșează numeroase procese benefice în organism, inclusiv stimularea metabolismului, stimularea hormonului de creștere uman care combate grăsimile și forțarea corpului dumneavoastră să caute o sursă alternativă de energie, în principal grăsime împreună cu proteine. Datorită acestor procese, postul pentru o perioadă controlată, cum ar fi 16 ore, vă ajută să vă puneți corpul în modul de ardere a grăsimilor.

Postul intermitent este o tehnică puternică pe care o folosim ca parte a provocării noastre de pierdere a grăsimii FastCut30, care este concepută pentru a vă ajuta să pierdeți lb în 30 de zile, fără să moriți de foame sau să trăiți la sala de gimnastică. Apoi, încercați să faceți cardio într-o stare de post.

Cu alte cuvinte, faceți cardio primul lucru dimineața înainte de a consuma calorii.

  • Alimente recomandate pentru arderea grasimilor cum să arzi grăsimea păstrată depozitată Cum se simte arderea grasimilor Arde grăsimea abdominală cu următoarele alimente - Doza de Sănătate Cum se simte când îți arde grăsimea slabeste la picioare rapid pastile dietetice de succes pe care le iei noaptea Cel mai simplu mod de a arde grăsimea din burtă acasă pilule dietetice numărul unu lovește fen pt.
  • Bucuresti — atelier de stil personal The Room Showroom — 14 decembrie Sfaturi subțire burtă arde hack-ul vieții grase arderea grasimilor abdomen Ai o întrebare despre acest articol?
  • Intra in corpul tau in modul de ardere a grasimilor, Pierde 3 kg grăsime corporală
  • Sfaturi subțire burtă arde hack-ul vieții grase arderea grasimilor abdomen

Cererea suplimentară de energie a sesiunii de cardio va face ca corpul dvs. Când faceți cardio post, mențineți intensitatea la un nivel moderat și mergeți timp de aproximativ 15 - 30 de minute, după cum vă permite timpul.

Dar dacă ați mâncat deja, atunci nu ezitați să faceți lucruri, făcând o sesiune cardio HIIT.

hacks de ardere a grăsimilor

Cardio-ul de antrenament cu interval de intensitate ridicată HIIT creează stres metabolic, ceea ce vă ridică metabolismul și îl menține ridicat până la 48 de ore după terminarea antrenamentului. Un metabolism crescut te ajută să arzi mai multe calorii non-stop.

hacks de ardere a grăsimilor

Acest lucru face din HIIT cardio un hack fantastic pentru a vă pune corpul în modul de ardere a grăsimilor. A face HIIT este ca și cum ai face sprinturi. Împingi cât poți de tare, apoi îți revii. Sunteți liber să alegeți durata intervalelor de împingere și recuperări. Un raport 1: 1 este un format popular.

Stadiile de ardere a grăsimilor

De asemenea, puteți face 60 de secunde pornite, 60 secunde oprite etc. Dacă un raport 1: 1 se simte prea intens, puteți utiliza recuperări mai lungi, ca într-un raport 1: 2 de exemplu, 30 secunde pornit, 60 secunde oprit etc. Pentru antrenamente cardio în stil HIIT extrem de motivante, cu coaching audio de către instructori de fitness de top sincronizați cu ritmuri de mare energie, consultați aplicația de hacks de ardere a grăsimilor Motion Traxx.

Finisatori cardio Puteți face un antrenament HIIT singur sau îl puteți lipi pe spatele unei sesiuni de antrenament de forță pentru un impact și mai pierde armata in greutate asupra pierderii de grăsime.

Antrenamentul de rezistență, în special antrenamentul cu greutăți, determină epuizarea nivelului de glicogen pe măsură ce corpul tău trage glicogenul stocat în mușchi pentru a-ți alimenta antrenamentul.

Cele 5 modalități cheie de a arde grăsimea rapid - Myprotein Blog Cum se simte arderea grasimilor

Dacă faceți hacks de ardere a grăsimilor în stil HIIT după un antrenament de rezistență, mențineți-l scurt: 10 - 15 minute, maxim fără a include încălzirea sau răcirea pentru a nu vă picura cortizolul, un hormon de stocare a grăsimilor.

De asemenea, puteți face o sesiune cardio mai lungă, de de minute, după ce ați făcut greutăți.

Salata lui Dumnezeu cu sfecla rosie, mar si nuci

Aparatele mele de finalizare cardio constau de obicei dintr-o rutină în stil HIIT de cinci până la șapte minute pe mașina eliptică, cu un raport 1: 1 de 30 de secunde pornit și 30 de secunde oprit. Suplimentare În timpul efortului meu subțire de 7 zile, mi-am dublat doza de supliment natural numit L-Carnitină. Acesta este un aminoacid care ajută organismul să utilizeze mai eficient grăsimea pentru energie. Am văzut succes cu acest supliment în trecut, la fel și clienții mei de coaching individual.

18 Arderea grăsimilor ideas | arderea grăsimilor, grăsime, exerciții

Deși nu va face prea multe pe cont propriu, L-Carnitina vă va complimenta eforturile atunci când încercați să pierdeți rapid grăsime cu ajutorul hacks de pierdere a grăsimii de mai pierdere în greutate pentru femeia de 62 de ani. În cele din urmă, în timpul acestui hacks de ardere a grăsimilor de 7 zile, m-am asigurat că mănânc cu un deficit caloric, m-am concentrat pe consumul de alimente curate, nu am mâncat mult dar am avut mâncare mexicană o dată și mi-am crescut aportul de fibre prin legumele verzi, cum ar fi broccoli, spanac și sparanghel, să se simtă mai pline și să combată pofta.

Folosind hacks de pierdere a grăsimilor de mai sus, am reușit să mă lupt când a apărut pierderea de grăsime nedorită. Data viitoare când primiți un musafir neinvitat, cunoscut sub hacks de ardere a grăsimilor de exces de grăsime din burtă, luptați cu aceste cinci hacks de pierdere a grăsimii.