Greu de pierdut grăsimea interioară coapsei


În afară de secțiunea intermediară, mușchii interiori ai coapsei par a fi una dintre cele mai supărătoare zone pentru a se apleca. Nu puteți reduce locul, dar puteți construi picioare mai puternice, mai slabe, cu exerciții fizice și modificări dietetice.

greu de pierdut grăsimea interioară coapsei picturile de pierdere în greutate

Ce se întâmplă cu golul evaziv al coapselor? Corpul tău inferior este format din mușchii mari cunoscuți ca greu de pierdut grăsimea interioară coapsei, hamstrings și gluteus maximus. Este, de asemenea, acasă la mușchii interiori ai coapsei sau la adductorii, care sunt cinci mușchi localizați pe interiorul coapsei. Este vorba despre acești mușchi interni ai coapsei, pe care îi vizează atât de mulți oameni, în efortul de a obține golul evaziv al coapsei — ceva social media a popularizat și a ridicat la nivelul mult doritului abs cu șase pachete.

Exerciții pentru partea interioară a coapsei: facem picioarele subțiri

Acest lucru indică ideea că decalajul coapsei are o componentă genetică. Linia de fund: Mâncați sănătos, faceți cardio, antrenament de forță și dacă aveți o greutate sănătoasă, nu vă faceți griji dacă coapsele vă ating.

Citeste mai mult: Completarea golurilor despre golurile coapsei Calea potrivită de a-ți lucra coapsele interioare Grasimea coapsei si a fesiei sunt adesea foarte incapatanate si dificil de pierdut si, de obicei, ultima zona care pierde grasimea chiar si cu exercitii riguroase sau dieta totusi, din nou, aceasta depinde de genetica ta.

Dar, spune dieta Guha, dieta cu prăbușire sau slăbirea drastică a caloriilor nu este calea de a scădea grăsimea corporală și de a obține coapsele mai subțiri.

7 exerciții care îți vor topi grăsimea interioară a coapsei

Nu numai că este nesănătos, dar s-ar putea să nu vă dea rezultatul dorit, deoarece corpul fiecăruia are o formă diferită în funcție de genele lor. Citește și Câte calorii sunt arse în timp ce înot? Dacă doriți să vă orientați picioarele și mai exact coapsele interioare, mai bine faceți câteva schimbări sănătoase în dieta dvs. Deși aceasta nu este o garanție că veți pierde grăsime sau centimetri în această zonă, aceasta este este un mod mai eficient de a reduce grăsimea totală a corpului.

Combinând exerciții compuse precum ghemuțe, lungi și morți cu mișcări de izolare specifice care vizează coapsele interioare, puteți tonifica și consolida această zonă încăpățânată a corpului lgh pierdere în greutate bariatrică. Deși nu este posibil să controlați unde vă ardeți grăsimea pe corp, Froerer spune că menținerea picioarelor puternice este esențială pentru a trăi un greu de pierdut grăsimea interioară coapsei de viață activ.

Citeste mai mult: Cum să vă tonificați șoldurile și coapsele un minut la un moment dat Încercați acest antrenament cu coapse interne de 20 de minute Pentru cele mai bune rezultate și un antrenament echilibrat, Froerer recomandă combinarea cardio cu antrenamentul de forță.

Lovirea trotuarului pentru a alerga sau a efectua cardio pe echipamentele de gimnastică, cum ar fi o banda de alergat, o mașină de vânătoare sau o bicicletă staționară poate oferi o varietate de mișcări de antrenament încrucișat menite să vă concentreze asupra forței inferioare a corpului și a forței interioare. În plus, elementul cardio ajută la întărirea inimii și la arderea caloriilor.

Aici, Froerer împărtășește un antrenament greu de pierdut grăsimea interioară coapsei 20 de minute pentru acele coapse interioare greu de vizat. Încălzire Do: 3 — 5 minute de exerciții cardio ușoare cricuri de sărituri, frânghii de sărituri, genunchi înalți, jogging în loc etc. Odihnește-te timp de 45 pierdere în greutate addison il la 60 de secunde la sfârșitul unei runde, apoi repetă încă o dată pentru două runde totale.

Stai înalt și plantează-ți piciorul drept pe o farfurie, un planor sau un prosop. Celălalt picior va rămâne plantat pe pământ.

Cum să pierzi grăsimea pe corpul inferior Pierdere în greutate gx

Împingeți-vă șoldurile înapoi și atingeți încet piciorul drept spre exterior într-o poziție laterală laterală. Du-te până când piciorul este complet extins, sau o întindere confortabilă. Trageți încet spre interior pentru a vă angaja coapsele interioare și pentru a reveni la poziția inițială. Mișcare 2: Sumo Squat Hold cu impulsuri pe degetele de la picioare Coborâți într-un gumă de sumo cu picioarele mai late decât vârfurile de la lățimea șoldului, îndreptate spre un unghi de 45 de grade.

Genunchii ar trebui să fie îndreptați spre degetele de la picioare, dar stai peste glezne.

Ridicați-vă degetele de la picioare. Efectuați un puls mic în sus și în jos, mișcându-vă cam un centimetru, în timp ce stai pe degetele de la picioare.

Exerciții bune pentru a scăpa de grăsimea interioară a coapsei

Mișcare 3: Patinatori de viteză Stai cu picioarele la distanță de șold. Sari lateral la dreapta, aterizând pe piciorul drept, încrucișând piciorul stâng în spatele tău în diagonală. Brațul tău stâng se va balansa pe corpul tău și brațul drept se va balansa în spatele tău.

Sari imediat la stânga și schimbă brațele și picioarele. Citeste mai mult: Singurele 4 exerciții de care ai nevoie pentru glute puternice și sculptate Circuitul 2 Do: Fiecare exercițiu pentru numărul de repetări sau cantitatea de timp prescrisă.

greu de pierdut grăsimea interioară coapsei pierde burta gras xhit

Traversați piciorul de sus peste piciorul de jos și sprijiniți genunchiul pe podea. Ridicați piciorul de jos la aproximativ șase centimetri de podea. Pauză, revino la poziția de pornire și repeta. Mișcare 2: cercuri interioare ale coapsei Intrați în poziția internă de ridicare a picioarelor coapsei.

Desenați cercuri minuscule cu piciorul ridicat, de 10 ori în fiecare direcție.

  1. Regim de slabire fara sare
  2. Retete low carb low fat

Coborâți până la poziția de pornire. Mutare 3: Power Lunge la genunchi Stai cu picioarele împreună. Faceți un pas înapoi cu piciorul drept într-o poziție lunge.

Desi reusim sa mai punem niste fibra pe ici, pe colo, parca zona aceea ramane cea mai "atasata" de grasime. Exista o gramada de exercitii care pretind ca reduc grasimea din zona coapselor interioare, dar categoric reducerea grasimii de pe muschii coapselor interioare nu este o sarcina usoara. Vestea nu foarte grozava este ca orice si oricate exercitii destinate coapselor interioare ai face, daca nu reduci caloriile si mancarurile bogate in grasimi "rele" si bauturile carbogazoase sau alcoolice, nu vei reusi sa iti imbunatatesti aspectul picioarelor. Dezvoltarea musculaturii coapselor interioare iti va creste rata metabolica bazala, ceea ce inseamna ca vei arde mai multe calorii cat nu faci sport si asta va contribui la reducerea tesutului adipos de pe tot corpul. Personal iti recomand sa folosesti si un supliment destinat arderii grasimilor fat burnerideal pentru femei, dat fiind faptul ca noi scadem din grasime mult mai greu si punem si fibra musculara mult mai greu.

Conduceți genunchiul drept până într-o poziție în picioare și continuați până ridicați piciorul drept la un unghi de 90 de grade. Circuitul 3 Bacsis Acest segment se va concentra pe arderea unui picior la un moment dat.

Vei viza coapsele interioare și exterioare, precum și glute. Dacă vi se pare inconfortabil să îngenuncați pentru perioade lungi de timp, puneți greu de pierdut grăsimea interioară coapsei garnitură sau un prosop sub genunchi pentru a adăuga sprijin.

Do: Finalizați o rundă, odihniți-vă timp de 60 de secunde și repetați pentru două runde totale.

greu de pierdut grăsimea interioară coapsei recenzii noi privind pierderea în greutate

Privind spre podea, ridicați-vă dreapta lăsată în spatele tău, menținând genunchiul îndoit. Continuați să ridicați până când piciorul este în conformitate cu corpul dvs. Coborâți genunchiul fără a atinge podeaua și reveniți la poziția de pornire.

A deveni obsedată de coapsele subțiri poate duce la eforturi drastice de a pierde în greutate, care nu sunt sănătoase sau productive.

Mișcare greu de pierdut grăsimea interioară coapsei Hidranți de incendiu Coborâți-vă pe mâini și genunchi, cu amândouă lățimea umărului, cu miezul legat. Păstrează-ți șoldurile și ridică piciorul stâng în lateralul corpului genunchiul rămâne îndoit.

Pierd grăsimile și tonul coapsei interioare

Faceți o pauză, apoi aduceți piciorul înapoi. Miscarea 3: Rainbow Kicks Coborâți-vă pe mâini și genunchi, cu amândouă lățimea umărului, cu miezul legat. Ridicați piciorul drept în sus și în lateral și coborâți până când piciorul atinge pământ.

Ridică acest picior cât poți de sus, îndreaptă-ți degetul de la picior și formează un arc. Aduceți piciorul peste celălalt picior și atingeți pământul cu degetele de la picioare.

  • Exerciții pentru partea interioară a coapsei: facem picioarele subțiri Sport și fitness În lupta împotriva excesului de greutate, femeia încearcă totulimaginabile și de neconceput diete, exerciții și alte modalități de a pierde în greutate.
  • Pierdere în greutate pierdere în greutate cafea
  • Slim corp subțire

Reveniți la poziția laterală și repetați.