Evitați zahărul pentru pierderea de grăsimi


Linia de jos Pierderea grăsimii abdominale sau grăsimea din burtă este un obiectiv obișnuit de pierdere în greutate.

Exerciții de pierdere de grăsime. Pierdere în greutate

Grăsimea abdominală este un tip deosebit de dăunător. Evitați zahărul pentru pierderea de grăsimi sugerează legături puternice cu boli precum diabetul de tip 2 și bolile de inimă 1.

15 Tricks To Burn Belly Fat In Just One Day - Lose Belly Fat

Din acest motiv, pierderea acestei grăsimi poate avea beneficii semnificative pentru sănătatea și bunăstarea ta. Puteți măsura grăsimea abdominală prin măsurarea circumferinței din jurul taliei cu o bandă. Măsurile de peste 40 cm cm la bărbați și 35 cm 88 cm la femei sunt cunoscute sub numele de obezitate abdominală 2.

Anumite strategii de pierdere în greutate pot viza țesutul adipos mai mult decât alte zone ale corpului. Iată 6 moduri bazate pe dovezi de a pierde grăsimea din burtă.

Evitați zahărul și băuturile îndulcite cu zahăr Alimentele cu zahar adaugat sunt proaste pentru sanatatea ta. Mâncarea multor din aceste tipuri de alimente poate provoca creștere în greutate.

6 moduri simple de a pierde grăsimea din burtă, bazată pe știință

Studiile arată că adaosul de zahăr are efecte unic nocive asupra sănătății metabolice 3. Numeroase studii au indicat că excesul de zahăr, în mare parte datorită cantităților mari de fructoză, poate duce la acumularea de grăsimi în jurul abdomenului și a ficatului 6.

Zahărul este jumătate de glucoză și jumătate fructoză.

Cum să obții grăsime Ștefan R. Apostol in Sănătate On noiembrie 11,pm Cum poți să scapi ușor de grăsimea de pe burtă. Sfatul prețios al unui celebru nutriționist Grăsimea viscerală, cunoscută și sub denumirea de grăsime abdominală, este grăsimea care se dezvoltă în jurul secțiunii medii, Pierderea grăsimii abdominale sau a grăsimii abdominale este un obiectiv obișnuit de slăbire.

Când mănânci mult zahăr adăugat, ficatul este supraîncărcat cu fructoză și este obligat să-l transforme în grăsime 4, 5. Unii cred că acesta este principalul proces din spatele efectelor nocive ale zahărului asupra sănătății. Crește grăsimea abdominală și grăsimea hepatică, ceea ce duce la rezistența la insulină și la diverse probleme metabolice 7.

Zahărul lichid este mai rău în această privință. Creierul nu pare să înregistreze calorii lichide în același mod ca și caloriile solide, așa că atunci când beți băuturi îndulcite cu zahăr, ajungeți să mâncați mai multe calorii totale 8,9.

Evitați pierderea în greutate de zahăr

Încercați să minimalizați cantitatea de zahăr din dieta dvs. Aceasta include băuturi îndulcite cu zahăr, soluții zaharoase, sucuri de fructe și diverse băuturi cu conținut ridicat de zahăr. Citiți etichetele pentru a vă asigura că produsele nu conțin zaharuri rafinate. Chiar și alimentele comercializate ca alimente de sănătate pot conține cantități semnificative de zahăr.

Evitați pierderea în greutate de zahăr. Cuvinte cheie de căutare

Rețineți că nimic din toate acestea nu se aplică fructelor întregi, care sunt extrem de sănătoase și au o multime de fibre care atenuează efectele negative ale fructozei. Acest lucru este valabil în special în cazul băuturilor zaharoase precum băuturile răcoritoare.

Mănâncă mai multe proteine Proteina poate fi cel mai important macronutrient pentru pierderea în greutate. Dacă pierderea în greutate este obiectivul dvs. Proteina nu numai că vă poate ajuta să slăbiți, dar vă poate ajuta și să evitați redobândirea greutății Proteinele pot fi deosebit de eficiente în reducerea grăsimilor abdominale. Un alt studiu a indicat că proteina a fost legată de o șansă semnificativ redusă de câștig de grăsime abdominală de peste 5 ani la femei Acest studiu a legat, de asemenea, carbohidrații rafinate și uleiuri la mai multe grăsimi abdominale și legături de fructe și legume la grăsimi reduse.

Prin urmare, aceasta poate fi o gamă evitați zahărul pentru pierderea de grăsimi de încercat.

Pierderea de zahăr și de grăsime

Încercați să vă măriți aportul de alimente bogate în proteine, cum ar fi ouă întregi, pește, leguminoase, nuci, carne și produse lactate. Când urmați o dietă vegetariană sau vegană, consultați acest articol despre cum vă puteți crește aportul de proteine.

  1. Pierdere ușoară în greutate pentru mamele ocupate
  2. Gharelu nuskhe pentru greutatea pierderii
  3. Cele mai bune 8 exerciții pentru pierderea în greutate - My Body Guide Cele mai bune 8 exerciții pentru pierderea în greutate Related Content Cum funcționează pierderea de grăsime Sfaturi de fitness si program de exercitii specific pentru pierderea din greutate Un program de pierdere de grăsime de mare putere pentru recuperarea rapidă a starii 17 sfaturi cum să pierdeți din grăsime rapid și eficient Exerciții de pierdere de grăsime.
  4. Cum creste scanarea branului de pierdere in greutate
  5. Retete ziua amidon dieta rina
  6. Copiii pierd în greutate după 40 de săptămâni
  7. Pierderea de zahăr și de grăsime, Obțineți obiective împreună!

Dacă vă luptați cu obținerea suficientă proteină în dieta dvs. Puteți găsi multe opțiuni de pudră proteică online. Mai multe studii sugerează că proteina este deosebit de eficientă împotriva grăsimilor abdominale. Mănâncă mai puțini carbohidrați Mâncând mai puține carbohidrați este un mod foarte eficient de a pierde grăsime.

Aceasta este susținută de numeroase studii. Când oamenii taie evitați zahărul pentru pierderea de grăsimi, pofta de mâncare scade și pierd în greutate Mai mult de 20 de studii randomizate controlate au arătat acum că dietele cu conținut scăzut de carbohidrați duc uneori la pierderi în greutate de ori mai mari decât dietele cu conținut scăzut de grăsimi 19, 20, Acest lucru este valabil chiar și atunci când cei din grupele cu conținut scăzut de carbohidrați au voie să mănânce atât cât își doresc, în timp ce cei din grupele cu conținut scăzut de grăsimi evitați zahărul pentru pierderea de grăsimi restricționate în calorii.

Dietele cu conținut scăzut de carbohidrați conduc, de asemenea, la reduceri rapide ale greutății apei, ceea ce oferă oamenilor rezultate rapide. Oamenii văd adesea o diferență pe scara în zile. Studiile care au comparat dietele cu conținut scăzut de carbohidrați și cu conținut redus de grăsimi indică faptul că consumul scăzut de carbohidrați reduce în mod special grăsimile din abdomen și din jurul organelor și ficatului 22, Acest lucru înseamnă că o parte din grăsimea pierdută pe parcursul unei alimentații cu conținut scăzut de carbohidrați este grăsime abdominală dăunătoare.

Trebuie doar să evitați glucidele rafinate - cum ar fi zahărul, bomboanele și pâinea albă - ar trebui să fie suficiente, mai ales dacă vă mențineți aportul ridicat de proteine. Dacă obiectivul este să scadă rapid în greutate, unii oameni își reduc aportul de evitați zahărul pentru pierderea de grăsimi la 50 de grame pe zi.

Acest lucru îți pune corpul în cetoză, o stare în care corpul tău începe să ardă grăsimi, deoarece combustibilul principal și pofta de mâncare sunt reduse. Dietele cu conținut scăzut de carbohidrați au multe alte beneficii pentru sănătate, pe lângă pierderea în greutate.

6 moduri simple de a pierde grăsimea din burtă, bazată pe știință | Nutriție | June

De exemplu, aceștia pot îmbunătăți semnificativ sănătatea la persoanele cu diabetici de tip 2 Mănâncă alimente bogate în fibre Fibrele dietetice sunt în pierdere în greutate nigeria parte substanțe vegetale indigestibile. Mâncarea multă fibră poate ajuta la pierderea în greutate.

dieta keto meniu gratis ardeți frigul de grăsime

Cu toate acestea, tipul de fibră este important. Se pare că mai ales fibrele solubile și vâscoase au un efect asupra greutății tale.

Evitați zahărul pentru pierderea de grăsime

Acest gel poate încetini dramatic mișcarea alimentelor prin sistemul digestiv. De asemenea, poate încetini digestia și absorbția nutrienților. Rezultatul final este o senzație prelungită de plinătate și apetit redus Aceasta implică faptul că fibrele solubile pot fi deosebit de eficiente la reducerea grăsimilor dăunătoare ale burtei.

Cel mai bun mod de a obține mai multe fibre este să mănânci o mulțime de alimente vegetale, inclusiv legume și fructe. Leguminoasele sunt, de asemenea, o sursă bună, precum și unele cereale, cum ar fi ovăz integral.

Puteți încerca, de asemenea, să luați un supliment de fibre precum glucomannanul.

pierderea de grăsime răcită sindromul de activare a celulelor celulelor și pierderea în greutate

Aceasta este una dintre cele mai vâscoase fibre alimentare, iar studiile sugerează că poate ajuta la pierderea în greutate 29, Este important să discutați cu furnizorul dumneavoastră de asistență medicală înainte de a introduce acest supliment sau orice alt supliment în regimul dvs. Acest lucru ar trebui să provoace îmbunătățiri majore ale sănătății metabolice și să reducă riscul anumitor boli.

Exersați regulat Exercițiile fizice sunt printre cele mai bune lucruri pe care le puteți face pentru a vă crește șansele de a duce o viață lungă și sănătoasă și de a evita bolile. A ajuta la reducerea grăsimii abdominale este printre beneficiile uimitoare ale sănătății exercițiului fizic.

Pierderea în greutate fără zahăr rafinat Cele mai bune sfaturi pentru arderea grăsimilor

Aceasta nu înseamnă că faci exerciții abdominale, deoarece reducerea locului - pierderea grăsimii într-un loc - nu este posibilă. Într-un studiu, 6 săptămâni de antrenament doar mușchii abdominali nu eco slim avis consommateur avut un efect măsurabil asupra circumferinței taliei sau a cantității de grăsime din cavitatea abdominală Antrenamentul în greutate și exercițiile cardiovasculare vor reduce grăsimile în întregul corp.

Exercitiile aerobe - cum ar fi mersul, alergarea si inotul - pot permite reduceri majore ale grasimilor abdominale 32, Un alt studiu a descoperit că exercițiile fizice au împiedicat complet oamenii să-și recapete grăsimea abdominală după pierderea în greutate, ceea ce implică faptul că exercițiile fizice sunt deosebit de importante în timpul menținerii pierde în greutate luxemburg Exercițiile fizice duc, de asemenea, la o reducere a inflamației, scăderea nivelului de zahăr din sânge și îmbunătățirea altor probleme metabolice asociate cu excesul de grăsime abdominală Urmăriți-vă aportul alimentar Majoritatea oamenilor știu că ceea ce mănânci este important, dar mulți nu știu în mod specific ce mănâncă.

Urmărirea aportului alimentar nu înseamnă că trebuie să cântăriți și să măsurați tot ceea ce mâncați.

cum să pierdeți greutatea coapsei slabeste cu varza

Urmărirea aportului din când în când timp de câteva zile la rând vă poate ajuta să realizați cele mai importante domenii pentru schimbare. Consultați aici aceste articole pentru un calcul de calorii și o listă de instrumente și aplicații online gratuite pentru a urmări ce mâncați.

Evitați zahărul pentru pierderea în greutate. Cum să evitați creșterea în greutate

Linia de jos Grăsimea abdominală sau grăsimea din burtă este legată de un risc crescut de anumite boli. Pentru mai multe sfaturi despre pierderea în greutate, citiți despre 26 de strategii de pierdere în greutate bazate pe dovezi aici.

Recomandate Pe Portalul