Cum să pierdeți greutatea în jurul feselor dvs. Slăbește fesele șoldurilor - Pierdeți în greutate pentru bbl


De asemenea, este necesar să se ia tirozina, un aminoacid natural care joacă un rol important în funcționarea glandelor suprarenale, a glandei pituitare și a glandei tiroide, care controlează producția de hormoni. Tirozina nu afectează în mod direct creșterea chiflelor :dar promovează producerea de hormoni care afectează creșterea feselor. De asemenea, este capabil să stimuleze producția de somatropină, un important hormon de creștere. Tirozina poate fi obținută din suplimente sportive.

Îl poți face Un tip de corp în formă de pere se caracterizează prin șolduri voluptuoase, coapse și fese. Este tipul de corp de invidiat pe care îl vezi la celebrități precum Beyonce, Kim Kardashian și Mariah Carey și este ceva de care să te mândrești.

În urma unui antrenament special de pradă se formează mici rupturi microscopice ale fibrelor musculare și după aceasta fesele sunt în reparație. În acest moment, au nevoie disperată de cantitatea corectă de calorii corecte și un raport echilibrat de BJU. Pentru a merge la sală și a crește, cel mai probabil va trebui să crești conținutul de calorii din dieta curentă cu de calorii. Desigur, nu vorbim despre transformarea diferitelor mâncăruri delicioase.

cum să pierdeți greutatea în jurul feselor dvs slabire intr o luna

Prin urmare, evitați carbohidrații simpli care provoacă vârfuri de zahăr din sânge și efectele grase ale insulinei. Astfel, scăpându-vă de o talie turtitoare, îți vei accentua fesele.

Distribuiți pe Twitter fot.

Lipiți-vă de coșul de alimente menționat mai sus, principiile de nutriție și fundul vor crește cu un bang! Următorul rând este Cum să crești fundul: exerciții speciale Atunci când compilați un program de antrenament și efectuați exerciții, trebuie să înțelegeți absolut clar la ce vă va conduce.

Mărirea feselor se poate realiza doar prin antrenament de forță - acestea sunt cele în care depășiți rezistența. Aici nu va ajuta niciun fel de fitness, yoga și exerciții de grup.

SCAPA DE GAURILE DIN FESE - Rezultate in 14 Zile - Exercitii Pentru Partea Laterala a Feselor

În cele din urmă, veți obține doar îmbunătățirea tonusului, dar nu și masa și puterea. Prin urmare, dacă acum faceți ceva similar, atunci arde burta gras ușor să păcăliți în juracest lucru nu ni se potrivește.

Pierdeți în greutate în jurul fundului, Scleroza multipla: cum recunoastem simptomele?

Antrenamentul aerobic trebuie, de asemenea, abordat cu înțelepciune, deoarece puteți usca un agaric cu mușchi înfiorat și transformați-vă într-un avion complet. Deci, să ne uităm la cele mai bune exerciții de mărire pop.

Numarul 1. Ridicați bara cu podul dintr-o poziție predispusă Găsiți o bancă în hol și echipați un barbell ușor. Luați o poziție ca în figura A, inspirați-vă și, în timp ce expirați, începeți să ridicați bara ridicând pelvisul de pe podea. Exercițiul este ca și cum ai ridica un pod. În punctul de vârf al amplitudinii, stați timp de numărate și strângeți static fesele, strângându-le puternic.

Reveniți la poziția de pornire. Efectuați seturi de repetări.

Cum să crești fundul: un set de măsuri

Numarul 2. Deflecția și ridicarea unui picior de poziția podului Exercițiul fizic încarcă perfect mușchii gluteali și poate fi ușor efectuat acasă. Înțelesul mișcării este să îți poziționezi corpul între bănci, să te dai jos și cum să pierdeți greutatea în jurul feselor dvs împingi un picior aplecat la genunchi în sus, datorită forței mușchilor gluteali.

Efectuați 3 seturi de repetări fiecare picior.

Cum să crești fundul? Latura practică a problemei.

Numărul 3. Frunze de cădere frontală Exercițiul seamănă cu lungi clasice, cu singura excepție că un pas înainte se face puțin mai mult, iar sarcina datorită deplasării centrului de greutate pe piciorul de susținere crește. Pentru un studiu mai bun, puteți utiliza, de asemenea, platforma de trepte și puteți apela pe ea. Efectuați 2 seturi de 10 repetări cu fiecare picior. Studii științifice recente arată că tocmai astfel de atacuri permit o mai bună în comparație cu alte tipuri de atacuri să afecteze fesele și mușchii spatelui coapsei.

Numărul 4. Ridica ganterele, pune un picior pe bancă și a doua lunge înainte, înclinând ușor corpul, revino la IP. De asemenea, pot fi executate acasă bulgarele împărțite bulgărești, folosind sticlele de apă ca sarcină, iar fulcrum - o canapea, un scaun sau un scaun. Urmați 3 seturi de 10 repetări.

Apăsați picioarele Un exercițiu clasic al picioarelor, totuși, pentru a crește fesele, trebuie să fie efectuat cu o setare moderat cum să pierdeți greutatea în jurul feselor dvs largă a picioarelor de pe marginea superioară a platformei. În plus, uneori este util să efectuați o apăsare de picior, de asemenea, dintr-o poziție pe marginea superioară a platformei. Tracțiune pe picioarele drepte Exercițiu de izolare pentru mușchii spatelui coapsei și feselor.

Cum să pierdeți greutatea în jurul feselor dvs sa principală este picioarele neîntrerupte pe întreaga traiectorie a mișcării.

Exerciţii pentru coapse şi şolduri — Uită tot ce ştiai, pune asta în aplicare! Astăzi, portalul despre pierderea în greutate Pierdeți în greutate fără probleme vă vor spune despre cum să slăbiți în șolduri într-o săptămână. Câteva sfaturi utile vă vor ajuta să obțineți rezultate bune.

Greutatea nu se întinde din cauza spatelui ca în schița clasicăci din cauza mușchilor spatelui coapsei și feselor. Efectuați 2 seturi de repetări. Poate fi realizat atât cu barele cât și cu gantera. Numărul 7.

cum să pierdeți greutatea în jurul feselor dvs cum a pierdut greutatea kristen

Ridicând un picior îndoit de pe o poziție de picioare pe toți cei patru Un exercițiu excelent pentru a crea forma și rotunjirea feselor, care poate fi efectuat chiar și acasă.

Ia poziția sfinxului îngenunchind și îndreptându-ți brațele. În timp ce expirați, începeți să vă ridicați piciorul în sus, direcționând călcâiul către tavan, menținând un unghi de 90 de grade la genunchi. În partea de sus a mișcării, strângeți fesele, lăsând minute. Întoarceți încet piciorul în poziția inițială. Ca o greutate, puteți utiliza o ganteră, plasându-l în locul îndoirii genunchiului.

Urmați 3 seturi de repetări. Puteți, de asemenea, să înclinați cazul în față și să utilizați un bandaj de greutate ca greutate - agenți de ponderare. Nu este necesar să stoarceți toate aceste exerciții într-o singură zi de antrenament, îl puteți împărți în două antrenamente cu fesele pe săptămână și adăugați exerciții aerobice.

În versiunea finală, programul de pregătire pentru creșterea preoților va arăta astfel: Luni: presă de picioare; tracțiune pe picioarele drepte; frontal caderi lunges.

Sâmbătă, duminică: odihnă. În ceea ce privește activitatea aerobă, în acest caz ar trebui să vizeze lărgirea panteului, astfel încât să fie aplicate mișcări de urcare cu pantă ascendentă și diverse simulatoare de rezistență.

cum să pierdeți greutatea în jurul feselor dvs brianna pierderea în greutate

Cu alte cuvinte, cardio ar trebui să vizeze și dezvoltarea uleiurilor :iar pentru aceasta, șoldurile au nevoie de sarcini rezistente și pante. Ei bine, poate asta este totul, rămâne să rezumăm toate aceste informații de prostie și să ne luăm la revedere.