Cercetări privind arderea grăsimilor


Cele mai eficiente alimente pentru arderea grăsimilor pentru bărbați și femei:

Uitați de Keto - Mergeți în Marea Mediterană pentru a exploda grăsimea de pe burtă 2. Fii consecvent cu privire la momentul zilei în care lucrezi 3. Luați în considerare mâncarea mai devreme în timpul zilei 5.

  1. Adevărul despre ceea ce se întâmplă cu grăsimea în urma pierderii kilogramelor în exces
  2. Oamenii de știință au descoperit un hormon care permite arderea grăsimilor
  3. Cercetătorii au descoperit „comutatorul” care stimulează arderea grăsimilor
  4. Cum să arzi grăsime în corpul inferior, navigare principală Curea de ardere a grăsimii în talie Adevarul despre grasimea abdominala, cum să arzi grăsime în corpul inferior Noul Ultra Slim - Cele mai bune ceaiuri pentru arderea grăsimilor: Ceaiul oolong De Ce Nu Puteti Slabi - Remedii Naturale care Dau Rezultate tinctura pt slabit Remediu pentru a arde grăsimea corporală Cum poti Scapa de Aripioare si de Grasimea de pe Solduri Cum să arzi grăsimea în corpul inferior.
  5. Pierdere în greutate de 59 de cenți
  6. Temperaturile reci și ardeii iute ajută la arderea grăsimilor - Spaţiu -
  7. O mai buna intelegere a semnalelor ce indica arderea caloriilor ar putea deschide, astfel, noi cai de dezvoltare a tratamentelor specializate pentru cazurile de obezitate, scrie joslin.
  8. Oamenii de știință au descoperit un hormon care permite arderea grăsimilor

Încercați să tăiați doar de calorii pe zi pentru a vărsa grăsimi și pentru a vă spori sănătatea 6. Mutați-vă mai mult, pentru că contează chiar și 60 de secunde Ce urmeaza?

Antrenamente cardio pentru arderea rapidă a grăsimilor

Este specializată în sănătatea consumatorilor și are un background în politica și afacerile în domeniul sănătății. Conectează-te pe LinkedIn Vezi munca Iată un fapt frustrant: mai mulți dintre noi încearcă să slăbească decât oricând, dar IMC-ul și greutatea medie americane sunt încă în creștere, potrivit unui studiu din noiembrie publicat în Rețea JAMA deschisă care a urmărit peste În ciuda deceniilor petrecute în cercetare și a miliarde cheltuite pe produse - industria pierderii în greutate este estimată la miliarde de dolari până înpotrivit unui raport din octombrie al firmei de cercetare de piață Markets and Markets - se pare că avem încă cercetări privind arderea grăsimilor de aflat despre pierderea și gestionarea greutății.

Uneori lucrurile pe care le învățăm despre greutate sunt mari și strălucitoare, ca în maicând fascinația Americii pentru Cel mai mare ratat Emisiunea TV s-a încheiat brusc.

Cele mai bune metode de a reduce grăsimea abdominală

Cercetări publicate în Obezitatea și evidențiat într-o majoră New York Times caracteristica a dezvăluit că metoda rapidă și extremă de slăbire a emisiunii a încetinit metabolismul concurenților și a dus la o creștere semnificativă în greutate pe termen lung.

Dar, de obicei, descoperirile sunt mult mai incrementale. De-a lungul anilor - sau chiar deceniilor - un mic studiu preliminar care examinează o presimțire devine o cercetare robustă pe termen lung care confirmă în cele din urmă o ipoteză. Sincer, nu acoperim de obicei acele etape timpurii. Ultimul lucru pe care vrem să-l facem este să ne inducem în eroare cititorii către gândirea că știința este mai departe decât este de fapt.

cercetări privind arderea grăsimilor

Dar unele dintre cele mai interesante și promițătoare studii de greutate din se întâmplă, de asemenea, să fie în faza incipientă. Pentru a vă da seama unde se află cercetarea în prezent și ce direcție va merge în anii următori, iată câteva dintre cele din acest an Aha! Uitați de Keto - Mergeți în Marea Mediterană pentru a exploda grăsimea de pe burtă Dieta ceto bogată în grăsimi, extrem de scăzută în carbohidrați a fost unul dintre cele mai populare planuri alimentare dacă nu cele mai populare din ultimele 24 de luni, în special pentru persoanele care doresc să elimine grăsime corporală.

cercetări privind arderea grăsimilor

Dar un studiu din august publicat în Jurnalul de Hepatologie a pus în discuție eficacitatea ceto-ului sugerând că o dietă mediteraneană mai moderată ar putea fi calea cea mai bună de urmat. Experimentul de 18 luni a implicat de persoane cu obezitate care au fost repartizate fie la o dietă cu conținut scăzut de grăsimi, fie la o dietă mediteraneană, care era mai bogată slăbire samosas grăsimi și destul de scăzută în carbohidrați, dar nu la fel de extremă ca și ceto.

În comparație cu persoanele care au un conținut scăzut de grăsimi, cercetări privind arderea grăsimilor care urmează o dietă mediteraneană cu conținut scăzut de carbohidrați au pierdut mai multe grăsimi viscerale, tipul dăunător stocat adânc în burta și în jurul organelor. Dieteticii mediteraneeni au văzut, de asemenea, îmbunătățiri mai mari în sănătatea inimii decât consumatorii cu conținut scăzut de grăsimi - și asta este după luând în considerare efectele pozitive ale pierderii de grăsime.

cercetări privind arderea grăsimilor

Există o mulțime de cercetări privind dieta mediteraneană, care se concentrează pe consumul de grăsimi sănătoase, nesaturate, cum ar fi cele găsite în uleiul de măsline, avocado, pește gras, nuci și semințe. Într-o recenzie din martie publicată în NutriențiCercetătorii au legat dieta de un indice de masă corporală mai scăzut IMCcircumferința taliei inferioare și cercetări privind arderea grăsimilor în greutate, deși într-un ritm mai lent dar cercetări privind arderea grăsimilor decât alte diete de slăbit.

Takeaway În loc să sară pe căruța de ceto, ar putea fi mai bine să optezi pentru o dietă mediteraneană mai moderată, care prioritizează consumul sănătos grăsimi pentru scăderea în greutate și grăsime și oferă beneficii pentru sănătatea inimii ca bonus.

cercetări privind arderea grăsimilor

Sunteți gata să încercați? Începeți cu acest plan de masă mediteraneană de la un dietetician înregistrat. Fii consecvent cu privire cercetări privind arderea grăsimilor momentul zilei în care lucrezi Nu contează dacă te-ai lovit la sală dimineața într-o zi și după ce ai lucrat la alta, nu? Nu atât de rapid: sincronizarea exercițiilor ar putea fi de fapt mai importantă decât se credea anterior, potrivit unui studiu din august din Obezitatea.

Studiul a implicat persoane care întrețineau pierderea în greutate au scăzut cu toții 30 de kilograme sau mai mult și le-au ținut cel puțin un an care au făcut o mulțime de exerciții fizice regulate.

6 dintre cele mai interesante lucruri pe care le-am învățat despre greutate în acest an

Cei mai mulți au fost consecvenți cu privire la momentul în care au lucrat, fie că era dimineața, după-amiaza sau seara. Indiferent la ce oră a zilei au lucrat, cei mai consecvenți participanți s-au antrenat mai des și pentru perioade mai lungi de timp, în medie.

cercetări privind arderea grăsimilor

De asemenea, au fost mai susceptibile de a atinge obiectivul de nutri v am o revizuire a arzătorului de grăsime recomandat de Departamentul de Sănătate și Servicii Umane din SUA HHS : cel puțin de minute de activitate de intensitate moderată pe săptămână. Separat, un mic studiu din iulie publicat în Jurnalul internațional de obezitate au constatat că exerciții fizici de dimineață au pierdut mai mult în greutate, în medie, decât persoanele care s-au antrenat seara; cu toate acestea, sunt necesare mai multe cercetări pentru a determina de ce ar putea fi cazul, au remarcat autorii studiului.

Takeaway Obțineți beneficiile exercițiilor fizice consecvente, respectând o rutină de dimineață.

cercetări privind arderea grăsimilor

Începeți cu aceste sfaturi pentru a vă potrivi într-un antrenament înainte de a începe restul zilei, apoi încercați acest antrenament de 20 de minute pentru pierderea în greutate, care necesită foarte puțin spațiu și zero echipamente.

Și dacă un antrenament de dimineață nu este cu adevărat fezabil cu programul dvs. Încercați să găsiți un moment al zilei care este realizabil pe tot parcursul săptămânii și rămâneți cu el.